355. Ons wat Christus verkondig, die raaisel van God (1 Corinthians 4:1)
Colossians 1:26-27, Colossians 2:2, Romans 16:25-27

1 Corinthians 4:1 So moet ons dan beskou word as dienaars van Christus en bedienaars van die verborgenhede van God.

Die raaisel van God is Christus.Christus verskyn.Dit is Jesus.(Colossians 1:26-27)

Colossians 1:26 naamlik die verborgenheid wat van die eeue en geslagte af verborge was, maar nou geopenbaar is aan sy heiliges,
27 aan wie God wou bekend maak wat die rykdom van die heerlikheid van hierdie verborgenheid onder die heidene is, dit is Christus onder julle, die hoop van die heerlikheid.

Ons moet mense bewus maak van Christus, die raaisel van God.Ons moet ook mense laat besef dat Jesus die Christus is.(Colossians 2:2)

Colossians 2:2 dat hulle harte vertroos mag word, deurdat hulle saamgevoeg word in die liefde en tot alle rykdom van die volle versekerdheid van insig, om die verborgenheid te leer ken van God en die Vader en van Christus,

Die evangelie, wat sedert die begin van die wêreld begin en nou geopenbaar is, is dat Jesus die Christus is.(Romans 16:25-27)

Romans 16:25 Aan Hom dan wat magtig is om julle te versterk volgens my evangelie en die prediking van Jesus Christus, ooreenkomstig die openbaring van die verborgenheid wat eeue lank verswyg is,
26 maar nou geopenbaar is en deur die profetiese Skrifte bekend gemaak is onder al die heidene, volgens die bevel van die ewige God, tot gehoorsaamheid van die geloof
27 aan die alleenwyse God, aan Hom die heerlikheid deur Jesus Christus tot in ewigheid! Amen.